Ми працюємо. Нова адреса — Вірменська 2а (по навігатору шукаємо Харківське шосе 171/18, заїзд зі сторони вулиці Вірменської).

Кермові рейки та їх ремонт

Що таке кермова рейка?

Кермова рейка (кермовий редуктор) – це силовий агрегат кермового механізму, призначений для перерозподілу сил від кермової колонки до керованих коліс.

Зусилля водія послідовно передається від колеса кермового керування на кермову колонку, з’єднану через кермовий кардан з кермовою рейкою (редуктором), а далі через кермові тяги та наконечники зусилля передається на поворотні важелі, з’єднані з керованими колесами через поворотні цапфи.

 

Які бувають кермові рейки?

  • механічні

    Механічна кермова рейка під електропідсилювач Toyota CorollaРемонт механічної кермової рейки Daewoo LanosКермова рейка механічна під електропідсилювач Daihatsu MateriaМеханічні кермові рейки під електропідсилювач Nissan X-trail
     
  • гідравлічні

    Гідравлічна кермова рейкаКермова рейка з гідропідсилювачем Infiniti FX50Ремонт гідравлічної кермової рейки Ford S-MaxГідравлічні кермові рейки Honda Accord
     
  • електричні

    Електрична кермова рейка Suzuki SX-4Електропідсилювач кермового керування Lexus LS460Ремонт електричної кермової рейки Peugeot 207Кермова рейка електрична Mercedes W169 (A-Class)

 

Що таке реставрація кермової рейки?

Реставрація кермової рейки – комплексна робота по очищенню від забруднення та заміні запчастин агрегату на нові (чи відновлення заводських деталей) з повним відновленням первісної працездатності.

Кермова рейка – дуже важлива частина будови автомобіля, у випадку виникнення несправності якої, життя водія та пасажирів може бути під загрозою. Тому, до ремонту кермової рейки слід підходити з максимальною відповідальністю та регулярно (приблизно раз на півроку) проводити діагностування.

В автосервісі ремонт та заміна кермових механізмів (кермових рейок та редукторів), на сьогоднішній день, одна з послуг, що користуються найбільшим попитом. Це легко пояснити тим, що кермовий механізм першим приймає на себе удар від нерівностей дороги, а стан доріг, на жаль, залишає бажати кращого. Прискореному зношенню кермового керування піддаються практично всі марки й моделі автомобілів, що представлені на ринку. Також не є виключенням й позашляховики.

 

Як здійснюється ремонт кермової рейки?

На початковому етапі, для визначення несправності, здійснюється ретельний огляд кермової рейки, а також спряжених з нею вузлів (кермові тяги, кульові опори, ступичні підшипники й так далі). Після огляду та локалізації дефекту, кермовий механізм демонтується з автомобіля та направляється на спеціальну ремонтну ділянку, де здійснюються усі подальші операції по ремонту кермової рейки. Всі деталі в процесі ремонту ретельно очищуються. Ті, що не відповідають технічним вимогам виробника, а також несправні, та які мають критичний рівень зношення деталі – замінюються на нові, що відповідають заводським вимогам, комплектуючі. Також здійснюється заміна всіх сальників та ущільнювачів.

Після цього здійснюється збірка та монтаж кермової рейки з використанням спеціального інструменту.

 

Як визначити несправність у кермовому керуванні?

Самостійно визначити можливу несправність і необхідність ремонту кермової рейки ви можете по наступним ознакам:

  • важке обертання або закусювання при обертанні кермового колеса (мається на увазі зміна, а саме зростання зусилля, необхідного для повороту керма) слід відмітити, що зусилля для повороту керма залежить від конкретної моделі автомобіля, а також типу встановленого на ньому кермового механізму (кермової рейки та редуктора);
  • стук у передній підвісці, «віддача в кермо»;
  • шум у насосі гідро підсилювач;
  • люфт у кермовій рейці (відчувається на кермовому колесі);
  • теча мастила ГУР із кермової рейки (іноді супроводжується тугим обертанням кермового колеса, а також появою шуму при повороті керма).

При появі вищеперерахованих ознак необхідно провести діагностику і подальший ремонт кермової рейки.

Вузька спеціалізація на ремонті кермових систем, наявність запасних частин і спеціального інструменту (знімачі, ключі, спец. інструмент для вилучення та встановлення сальників і підшипників, вимірювальні пристрої для перевірки геометрії валів, інструмент для встановлення корпусів і так далі), дозволяє здійснити високоякісний ремонт кермових рейок та кермових редукторів.

Проте, слід зазначити, що ремонт можливо здійснити «своїми силами», не вдаючись до сторонньої допомоги.

Звичайно, Ви можете придбати ремонтний комплект і здійснити ремонт кермової рейки самостійно, але все ж набагато зручніше, надійніше та безпечніше довірити це спеціалістам.

При ремонті та реставрації кермової рейки у нашій компанії PSTTM Ви отримуєте гарантію на 6 (шість) місяців, без обмеження пробігу.

Також, Ви можете придбати кермову рейку в нашому магазині. Але провести ремонт чи реставрацію Вашої кермової рейки буде значно дешевше.

Сальник насоса
гідропідсилювача керма
Opel Vectra (ZF)
PSS522544 (15x28x6.3)
Ціна — 222 грн
Сальник для кермової рейки SAGINAW
PSS522886 (14.7/40/2.5)
Ціна — 144 грн
Наша адреса
Україна, Київ, вул. Вірменська, 2а
  • (044) 338-38-69
  • (050) 042-70-85
  • (067) 731-87-55
  • (063) 504-62-70