На цій сторінці Ви можете спробувати самостійно встановити причину несправності кермового керування Вашого автомобіля, скориставшись діагностичної таблицею, або відправити запитання спеціалісту нашого технічного відділу.
Діагностична таблиця
Проблема (ознаки несправності) | Можлива причина | Метод усунення |
---|---|---|
"важке кермо" в обидва боки | Недостатній рівень робочої рідини в бачку | усунути причини втрачання рідини, після чого долити рідину до належного рівня |
слабка натяжка ременя / спрацювання шківів / спрацювання ременя | відрегулювати натяжку ременя / замінити шківи / замінити ремінь | |
потрапляння повітря в систему | замінити несправні сальники й мастилопроводи | |
падіння тиску або продуктивності насоса | замінити насос | |
забитий фільтр системи | замінити фільтр | |
спрацювання корпусу золотника/спрацювання гідроізоляторів золотника та/або поршневого кільця кермового механізму | ремонт/заміна кермового механізму | |
спрацювання корпусу кермового механізму | ремонт/заміна кермового механізму | |
"важке кермо" в центрі | спрацювання корпусу робочого циліндра кермової рейки | ремонт/заміна кермового механізму |
"важке кермо" тільки в один бік | спрацювання корпусу золотника / спрацювання гідроізоляторів золотника | ремонт/заміна кермового механізму |
"важке кермо" під час швидкого обертання | слабка натяжка ременя / спрацювання шківів / спрацювання ременя | відрегулювати натяжку ременя / замінити шківи / замінити ремінь |
потрапляння повітря в систему | замінити несправні сальники й мастилопроводи | |
падіння тиску або продуктивності насоса | замінити насос | |
кермо не вертається (погано вертається) у середнє положення | несправність ходової частини | провести ремонт |
порушене регулювання розвал/сходження | відрегулювати розвал/сходження | |
зношені хрестовини вала кермової колонки | замінити хрестовини | |
неправильне регулювання / механічне пошкодження / спрацювання кермового механізму | ремонт/заміна кермового механізму | |
неточність у керуванні (автомобіль "плаває" по дорозі) | неправильне регулювання / механічне пошкодження / спрацювання кермового механізму | ремонт/заміна кермового механізму |
недостатній рівень робочої рідини в бачку | усунути причини втрачання рідини, після чого долити рідину до належного рівня | |
зношені деталі ходової частини | замінити зношені деталі | |
зношені хрестовини вала кермової колонки | замінити хрестовини | |
потрапляння повітря в систему | замінити несправні сальники й мастилопроводи | |
удари по кермовому колесу під час обертання | потрапляння повітря в систему | замінити несправні сальники й мастилопроводи |
зношені хрестовини вала кермової колонки | замінити хрестовини | |
неправильне регулювання / механічне пошкодження / спрацювання кермового механізму | ремонт/заміна кермового механізму | |
зношені деталі ходової частини | замінити зношені деталі | |
вібрація кермового колеса, під час руху автомобіля | порушене балансування коліс | відбалансувати колеса |
порушене регулювання розвал/сходження | відрегулювати розвал/сходження | |
люфт "на кермі" | зношені деталі ходової частини | замінити зношені деталі |
зношені хрестовини вала кермової колонки | замінити хрестовини | |
неправильне регулювання / механічне пошкодження / спрацювання кермового механізму | ремонт/заміна кермового механізму | |
самочинне обертання кермового колеса | порушення центрування золотникового пристрою кермового механізму | ремонт/заміна кермового механізму |
шум | потрапляння повітря в систему | замінити несправні сальники й мастилопроводи |
забитий фільтр системи | замінити фільтр | |
деформація мастилопроводів | замінити мастилопровід | |
падіння тиску або продуктивності насоса | замінити насос | |
падіння рівня рідини в бачку | усунути причини втрачання рідини, після чого долити рідину до належного рівня | |
постійна втрата гідравлічної рідини | спрацювання сальників і ущільнювачів кермової рейки або насоса | ремонт/заміна вузла, який вийшов з ладу |
розгерметизація місць з'єднань масляних магістралей | замінити ущільнювачі |