Після ремонту, проведеного нашою компанією, кермовий агрегат за технічними характеристиками та експлуатаційним ресурсом можна порівняти з новим. Відповідно, при належному ставленні, він може прослужити довгі роки. Це ствердження базується на тому, що в процесі ремонту ми не вносимо жодних конструктивних змін в агрегат. Усі деталі, які зношуються в процесі експлуатації, замінюються на нові (при цьому застосовуються лише високоякісні запасні частини), або відновлюються (це стосується в першу чергу валів, вони приводяться до номінальних розмірів). У процесі ремонту застосовується спеціальний інструмент та обладнання. Таким чином виключається механічне пошкодження посадкових місць сальників та підшипників у корпусі кермового механізму.
Гарантійні зобов'язання:
Працездатність агрегату, ремонт якого проведено нашою компанією, гарантується протягом шести місяців, починаючи з дати продажу, без обмеження пробігу. Гарантійні зобов'язання підтверджуються гарантійним талоном.
Гарантія не розповсюджується на пилові чохли кермових тяг, а також на деталі ходової частини, які були встановлені під час ремонту кермової системи.
Дія гарантії припиняється:
- При наявності механічних пошкоджень (нарізне й шліцьові з'єднання, кронштейни, заїдання при взаємному переміщенні валів, погнутості, відколи й т.п.).
- При порушенні герметичності пилових чохлів кермових тяг (наявність під ними води, піску, бруду).
- При корозії валів.
- При використанні:
- гідравлічної рідини, яка не призначена для даної марки автомобіля;
- гідравлічної рідини, яка містить домішки піску та бруду (результат неакуратної роботи при ремонті системи гидропідсилювача керма), а також/або продукти спрацювання агрегатів системи г/п;
- при несвоєчасній заміні гідравлічної рідини (темна, брудна рідина).
- При наявності несправності вузлів кінематично пов'язаних з кермовим механізмом (кермові тяги, кермові наконечники, привідні вали і т.д.).
- При виникненні несправності внаслідок дії третіх осіб або дій нездоланної сили (пожеж, повеней т.п.).
Примітки:
При купівлі або при отриманні після ремонту відновлений механізм повинен бути оглянутий замовником на предмет видимих механічних пошкоджень, чистоти поверхні видимих частин валів та дефектів нарізних з’єднань.
Після закінчення гарантійного терміну, замовникові наполегливо рекомендується проведення післягарантійного періодичного обслуговування.
Слід знати:
Найчастіша причина виходу з ладу кермового агрегату - корозія валів. Це відбувається через порушення герметичності пилових чохлів кермових тяг і, як наслідок, потрапляння вологи на шліфовані поверхні валів. Внаслідок того, що робоча температура кермового агрегату знаходиться в межах 50-110°C, шліфована поверхня металу досить швидко покривається шаром корозії (нами спостерігалися випадки, коли вали виходили з ладу через 10 днів після початку експлуатації).
У процесі експлуатації автомобіля слід уникати поперечних ударів по передній осі. Навіть несильний удар переднім колесом об бордюрний камінь під час паркування, може призвести до виходу з ладу кермового агрегату (деформація горизонтального валу).
Неприпустима тривала експлуатація гідравлічного кермового агрегату при виході з ладу насоса високого тиску (падіння тиску). Це неминуче призведе до поломки.