Сальники й манжети, які представлені в даному каталозі, спеціально розроблені й застосовуються для ущільнення рухомих з'єднань вузлів і механізмів кермових систем з гідропідсилювачем.
Ці ущільнення мають особливу конструкцію й виготовлені з матеріалів, які спеціально розроблені для роботи в агресивному середовищі. Конструкція сальників високого тиску дозволяє витримувати великі перепади тиску, а матеріал, з якого вони виготовлені, стійкий до хімічного, фізичного та температурного впливу робочої рідини.
Тип ущільнення (сальник, манжет, PTFE), який повинен бути застосований у кожному конкретному випадку, визначається виробником гідравлічного механізму й залежить від швидкості й напрямку відносного переміщення деталей, що ущільнюються.
Також ураховується тип робочої рідини, діапазон робочих температур і робочого тиску в системі. У нашому каталозі представлено 15 конструктивних типів ущільнень.
Важливо!!!
Незважаючи на те, що звичайні моторні сальники й сальники для кермових систем візуально схожі, і навіть можуть мати однакові розміри, вони не є взаємозамінними!!! Застосування ущільнень не відповідного типу неминуче приведе до виходу кермового механізму з ладу.
Термін служби вузлів і механізмів кермової системи, а також сальників високого тиску прямо пов'язаний з умовами експлуатації, і може складати більше 10-ти років.