Конструкція

Устрій й принцип дії системи гідропідсилювача керма.

Система рульового керування з гідропідсилювачем створена для більш комфортного й точного керування автомобілем у різних режимах експлуатації, а так само для підвищення безпеки руху. Кермові системи сучасних автомобілів представлено двома типами : рейковим і кутовим.

Кожний із цих типів може бути оснащений системою гідропідсилення.

Найбільш яскрава перевага системи гідропідсилення перед рульовим керуванням, не оснащеним гідропідсилювачем, проявляється при паркуванні й русі на малій швидкості.

Системи з гідропідсилювачем можна розділити на два типи: з постійним коефіцієнтом підсилення й систему, у якій коефіцієнт підсилення залежить від швидкості руху (SERVOTRONIC).

Система гідропідсилювача керма складається з наступних компонентів:

  1. Електронний спідометр (тільки система з SERVOTRONIC).
  2. Прилад електронного контролю (тільки система з SERVOTRONIC).
  3. Електрогідравлічний перетворювач (тільки система з SERVOTRONIC).
  4. Кермовий механізм, оснащений гідроциліндром.
  5. Гідравлічний насос.
  6. Масляний резервуар.
  7. Мастилопровід низького тиску.
  8. Мастилопровід високого тиску.

Принцип дії системи гідропідсилення керма.

Принцип дії системи гідропідсилення керма розглядається на прикладі рульового керування рейкового типу.

Гідравлічна рідина з масляного резервуара надходить у гідравлічний насос, у якому вона стискується, і далі під тиском (70-180 bar залежно від моделі) надходить у кермовий механізм через масляну магістраль високого тиску.

Кермовий механізм оснащений вузлом розподілу потоків (золотники), який має два основні режими роботи:

стан реакція системи
До кермового колеса зусилля не прикладається (стан спокою) У золотниковому пристрої сполучено мастилопровід подачі й стоку. Рідина перетікає із трубопроводу високого тиску в масляний резервуар, не виконуючи ніякої роботи.
Поворот руля вліво/вправо (дія) Залежно від того, в який бік відбувається поворот керма, у золотниковому пристрої масляні магістралі комутуються відповідним чином. Рідина під тиском подається в робочий циліндр і, тиснучи на робочий поршень, створює допоміжне зусилля зсуву вала Рзс (принцип гідравлічного преса). У цей момент порожнина зворотного боку поршня сполучається з мастилопроводом низького тиску, через який рідина стікає в масляний резервуар, таким чином, не перешкоджаючи переміщенню вала. Як тільки вплив на кермове колесо припиняється, система повертається в нейтральний стан.


Золотниковий пристрій
(вузол розподілення потоків).

 


Робочий циліндр.

Реставрація
кермової рейки:
Volkswagen Passat B3-B4
Volkswagen Golf II-III

Ціна — 2919 грн
Об’ява
Виконуємо ремонт
кермових рейок
Volkswagen Bora,
Volkswagen Golf lV,
Volkswagen Jetta
Наша адреса
Україна, Київ, вул. Вірменська, 2/1
  • (044) 338-38-69
  • (050) 042-70-85
  • (067) 731-87-55
  • (063) 504-62-70