Виберіть автомобіль:
Насос гідропідсилювача керма: | PP0104 (Номер насоса PST) |
---|---|
Застосовність до авто: | Subaru |
Немає в наявності
✗
Повідомити про наявність Насос гідропідсилювача керма: | PP0113 (Номер насоса PST) |
---|---|
Застосовність до авто: | Subaru |
Ціна:
10258 грн
Є в наявності
✓
Насос гідропідсилювача керма: | PP0180 (Номер насоса PST) |
---|---|
Застосовність до авто: | Subaru |
Немає в наявності
✗
Повідомити про наявність Насос гідропідсилювача керма: | PP0194 (Номер насоса PST) |
---|---|
Застосовність до авто: | Subaru |
Немає в наявності
✗
Повідомити про наявність Важливо знати
- Варто знати, що за уявною простотою форм криється високотехнологічний механізм, який потребує бережного ставлення.
- Термін служби насосу ГПК за умови правильної експлуатації може перевищувати 10 років!!!
- ВАЖЛИВО!!! По мірі спрацювання деталей насосу ГПК робоча рідина системи ГПК насичується продуктами випрацювання, що представляють із себе дрібні металеві частинки. Під час заміни старого насосу ГПК на новий, система має ретельно промитися, а за необхідності також мають бути замінені деякі елементи, в яких можуть бути сконцентровані продукти спрацювання. Якщо цього не зробити, то після встановлення нового насосу, він найближчого часу вийде з ладу через небезпечну дію продуктів попереднього спрацювання, які залишилися в системі.
Деякі параметри насосу гідропідсилювача керма
- В залежності від моделі, робочий тиск може сягати до 150 Bar.
- Робочі зазори між деталями коливаються в межах 0,005-0,01мм (збільшення зазорів на 0,01 мм проявляється падінням тиску рідини на холостих обертах («туге» кермо) і виск під час повороту керма).
- Час для введення в дію редукційного клапана у випадку перебільшення номінального тиску близько 0,01сек.
- Кількість обертів приводного валу насосу приблизно дорівнює кількості обертів коленвалу двигуна (в деяких моделях може відрізнятися +/- 30%).
Найчастіші причини виходу з ладу насосу гідропідсилювача керма
- Витікання робочої рідини із системи, і, як правило, потрапляння повітря у систему(вихід із ладу гідравлічного механізму керма чи гумових маслопроводів).
- Несвоєчасна заміна рідини.
- Застосування рідин, які не відповідають тому чи іншому типу автомобіля.
- Потрапляння бруду або чужорідних тіл у систему (потрапляння в систему згустку замасленого пилу, який часто накопичується біля кришки заливної горловини бачка системи ГПК, цілком достатньо для виводу насосу з ладу).
- Перегибання масляних магістралей (масляне голодування).
- Перегрівання насосу.
- Помилки під час монтажу.