Ми працюємо. Нова адреса — Вірменська 2а (по навігатору шукаємо Харківське шосе 171/18, заїзд зі сторони вулиці Вірменської).

Електропідсилювач керма

Що таке електропідсилювач керма?

Електропідсилювач керма (ЕПК) — електромеханічний агрегат автомобіля, що служить для зниження зусилля, прикладуваного водієм до кермового колеса. Електропідсилювач керма позбавлений притаманного ГПК недоліка у вигляді нестачі реактивного зусилля на кермовому колесі і виникаючій внаслідок цього втраті «відчуття дороги». Його роботою керує слідкуючий датчик, в залежності від сигнала якого електроніка подає струм потрібної сили і полярності на обмотки електропривода, який задає зусилля на кермовому механізмі. Оскільки запрограмувати залежність роботи підсилювача від сигналів датчика можна будь-якої складності, електропідсилювачі керма мають ряд переваг над гідропідсилювачами:

  • надійність (внаслідок відсутності рідин, прокладок, ремнів, шлангів, сальників і т.п.);
  • симетричність зусилля на кермовому колесі, як правило, значно вища;
  • економічність (електропідсилювач керма споживає енергію тільки при обертанні кермового колеса, тоді як гідропідсилювач завжди переміщює рідину по маслопроводам);
  • інформативність (самопідлаштування до умов керування автомобілем);
  • не вимагає обслуговування (доливки, заміни робочої рідини).

До недоліків електропідсилювача керма відноситься необхідність практично повної його заміни у випадку поломки в більшості випадків, тому ремонт обходиться дорожче, що також зумовлено більш високою вартістю самого агрегата в порівнянні з гідропідсилювачем керма.

Сальник високого тиску
кермової рейки BMW E-36
PSS522596 (20x30x5/6)
Ціна — 186 грн
Сальник насоса ГПК
Ford Transit, Ford Mondeo
PSS524225 (16x30x6.5)
Ціна — 266 грн
Наша адреса
Україна, Київ, вул. Вірменська, 2а
  • (044) 338-38-69
  • (050) 042-70-85
  • (067) 731-87-55
  • (063) 504-62-70